Tuesday, January 3, 2012

new year di PD bersama.....

assalamualaikum....
thanks to nata ajim n my bebear coz nk spend time new year ni ngn aku.. seronok dari sgt2... korg best...



nak jugak rase air laut even x dpt mndi pon.. hihi


wif dear bebear... jln2 cari anak ketam... thanks teman kn..


ajim "kau igt kau sasa ke??" 



ok fine.. aku sorg je yg pandang lensa... 

p/s:::::::
to nata: thanks sbb sanggop dtg dari shah alam sbb nk hangout ngn kami.. hehe.. nt aku lepak shah alam plak ea... insyaallah..

to ajim: u r the "driver terbaik" walaupon senget2 paking n mati2 enjin kete.. maklom la.. kete baru kn.. hii neway, smoge tercapai azam baru ni nk jd kurus.. teruskan usaha joging pagi n petang sampai pengsan... 

to dear bebear : thanks sbb sentiasa teman n ade disisi saya sepanjang kat PD tu... sayang abg sampai pening pale.... hihihi.. (abg nakal)

hopefully this friendship until last ever... sbb aku sayang korg sanat2... 

jgn biarkan aku sendiri
 

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.