Sunday, January 29, 2012

dating with BFF n DYBEAR...

28 jan adalah hari yang sgt awesome... da lamer aku simpan rindu dkat kau.. akhirnya da dkat setaun aku jmpe gak ngn kau... x sangke kite da berkawan sejak dari kite dajah 3 kan.. pegi sekolah samer2, makan samer2, main samer2, kau tido uma aku, aku tdo uma kau, mcm2 kite buat semua samer2... rindu larh zaman kite kecik2 dulu... dan hari ni aku jmpe blik kau yg da semakin besar dan comel.. hehee... bangge la tuh aku kate kau comel kan... ape2 pon aku sentiasa doakan yg terbaik untuk kau dan aku harap persahabatan kite ni kekal sampai bile2... luv u..

 NURUL SHUHADA BT YUSNI KAMAL.....

kelas kau maria!! aku baru 1st time naik monorel rase cm batak plak... hehehee.. naik monorel mcm naik roler koste... lantak la kn.... seremban xde monorel... :-)

with bebear yg teman kan jalan2.. jambul awak comel hari ni.. hehehe

ok fine.. wan kau bajet gler tp bajet2 kau pon ko ade sikit prangai klaka.. suke kne kan aku kn... neway, ko jge shu elok2 ea.. aku sayang dye... 

hopefully kite dpt agi kua samer2... jalan2 habis kan duit main game... siyez rindu gler kat korg.... 
okebai...... hehehe





No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.