Tuesday, December 27, 2011

MPS semban.. omg! ini ke dugaan yg terpakse aku terima... dgn keadaan cuaca yg agak panas terik tbe2 hari ni (sbb slalu nyer mendong)aku diuji dan menguji kehandalan aku drive kete sorg2 ke bandar seremban yg buzy nk mampos mcm kat keel.. ape masalah nyer tah.. nk kate org sbok p lunch bru kul 12... ape hal la kn.. dari siraz senawang ke forest hight(sesat pulak) pas tu ke carefour pas tu ke seremban then jem ke MPS pas tu boleh plak tawaf MPS sampai 2kali 1/2 semata nk cari PAKING... akhirnyer dpt kat bangunan kwsp.. da siap2 paking je teros lintas jalan mendaki tangge kat tenga2 pnas terik tu menuju ke bgunan MPS.. alik2 da pindah kat bangnan yayasan negeri.. arrhh sudah.. kne lintas balik.. sampai kat pejbt MPS 'penyambot tetamu' or 'tukang tnye' tu xde plak ... ishh bikin hati panas je ari ni.. last2 ade sorg minah ni yg baik hati tnye.. "ye nk jmpe sape??" (wat muke kerek alaa2 pegawai plak dye).. bile aku tnye nk jmpe pn bla bla bla jwapan nyer..."dye xde.. kluar.. kang kul 2.30 dtg balik ye".... OMG!! kau giler ape nk suruh aku patah balik.. ape minyak kete tu ko yg isi ke ape.. so amik keputusan nk tggu gak pn bla bla bla tu sampai 1/2 jam.. tbe2 dtg sorg pmpuan tudng labuh tnye aku 'u dari siraz??'(cecehh i u katernyer) then aku wat2 muke sopan (minx penyepak bajet respek) pon mengiyakan.. then dye bg pelan tu sambil membebel itu ini, itu ini, pelan salah lipat n jaiuhdwebfvrvbhie.... cm hareeee je.. xde kne mgene pon ngn aku k.. aku bru je prctikal... pojek kg abok(pon tarak ni aku xde dga)... cm siot je... so blik la aku ke tmpat asal aku,...

sesampai di siraz blom sempat duduk je da along pggil..' ehh kau dari mano?' then aku terangkan bla bla bla... ok la kn,.. da pham.. tbe2 plak 'eh kau tolong wat kn pelan ni ha.. den nk poie meting jap.. ptg ni den nk tgok".. pehhh.. ini lge menguji ni.. perut aku da kebulur.. so mkn sambil wat otocad la kan.. da la sorg2 kat opis.. aku rase cm nk cari je port baik then tdo.. tp ble mikir an pelan ni nk petang ni gak.. arrhh sudaa........

bile aku tension aku telan coklat!~
berBUENO sebentar ya.. hihi..



aku mencuba untuk tersenyum!!!
okebaibai.....

somethingtosay: aku rindu kn ramai org hari ni.. thanks sbb korg wat aku tersenyum dalam keletihan.....

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.