Monday, January 9, 2012

menuduh je tao...

agak2 la cik abg oiitt.. ingat aku ni ape.. bahase tu elok la sikit.. kot ye nk publish satu dunia pasal aku pon ayat bia teratur wey... kuang ajar nk mampos kn kau ni.. eee,,, benci gler aku kat org cm ni.. xpyah kenal pon x pe... menyusahkan kepale otak je nk mikir... pelik betol laa... asal ade silap sikit publish kat FB mencarut kat FB.. seronok ke wat cm tu... ko ni x reti nak hargai org... lepas ni ape ko nk buat kau buat laa... sakit hati aku dgn kau ni....


somethingtosay: semoge kau puas ati dgn ape yg ko da buat kat aku.. tolong lupekan aku sbb aku mencube untuk melupakan kau.. thanks sgt2... semoge ko sedar diri....(hati tengah hot!!!!.. ape pon x boleh)




No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.