Friday, January 27, 2012

air liur da x tertahan2...

mcm kebulor masing2... tga2 ujan lebat pon sanggop meredah ujan semata nk melantak tutty pruty tuh.. aku pon x pham.. niat sbenar nyer nk bayar bill INDAH WATER tp last2 bayar bill perut ngn AIR liur yang x tertahan-tahan nk melantak tuty pruty nieyhhh.. hahahaha.... x payah g jauh sampai keel kat depan opis aku pon ade sebijik.. stiap hari aku usha bile aku nk menjejakkan kaki aku kat istana eskrem tuh.. then akhirnye... arrhhh... aku dpt... hehehe..

nana yg pling lahap diantara nyaa.... tgok muke la kn.... hahaha

ini saje da wat aku hilang sangap.. esok kalo aku seseme jgn tanye lah knape kn... mkn eskem taim ujan..

teruja!!!

muke ko care la nana.. rase cm nk sepak je... 

ani x cukop satu cawan.. nana tetap dgn pendirian yg kedekut.. hahaaha..

3 hari berturut2 kuar jenjalan ngn korg memang best..... untung la kn.... besok korg ke nilai plak.. ape jadah tah... semangat mendailing satu malaysia... lain hari kite g carik pasal kat tempat lain plak.. yang penting ari ni aku puas... haahahaha.... okey daaa... bai...





No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.