Wednesday, January 25, 2012

assalamualaikum.....
alhamdulillah dengan izin-Nya rezekiaku tahun turun mencurah2 di awal tahun ni dengan keadaan diri yg senang hati.. semoga aku bahagia ngan ape yg aku ade n ape yg aku dapat.. sgt2 seronok.. kurang kontroversi kurang gaduh2 kurang tension and everything ok saje... my life so easy.. enjoy di samping keluarga yg byk support... di samping tu jugak ank buah yg comel2 icha n ayid mnyebabkan segala masalah hilang cm tu je kalo duduk ngn dak dua org ni.. syg teramat2.. dengan perangai yg nakal tapi manje tu terhibur hidop aku.. untung sape yg ade anak... mcm org ckp, anak ni pembawa rezeki... bg aku budak2 kcik ni boleh hilang tension kalo tenung muke dorg lamer2... alhamdulillah x lmer lge aku da nk dapat adik pulak.. hopefully keadaan ibu n baby baru sihat... x sabar sgt rase nyer....




melarat plak cter sampai ke budak2... ape nieyhh....!!!!! adoii.. ekceli nk cter sal hari ni dengan tidak disangke2 nyer aku di beri elaun practikal atopon bhase lain gaji... alhamdulillah... syukur sgt2.. semoga hiduop aku lebih baik lge lepas ni.. hiihi... yg pling aku xtahan nk gelak nyer opis aku ni cuti raye cina sampai seminggu.. nk katekn ade staff cine xde plak.. sumer nyer melayu Islam... ermm. mybe sbb wat mase ni projek banyak ngn developper dgn org cina kot.. tah andaian semata-mata.. thanks to my little boss(boss kecik).. bkn sebb dye kecik tp dye boss after boss.. pham x?? x pham buat2 pham okeyh.. neway, hope rezeki siraz pas ni akan jd bertambah2.. amin..... kepada sahabat2 yg terpakse berpractikal tu semoga korg2 sabar n rajin2 kn diri ok... hihihi

itu saje.. okebai...


No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.