Thursday, September 19, 2013

x menyesal tp kecewa

syukur tuhan jauhkan aku dgn kau... kau x penah nk hargai pempuan yg ade dpn mata kau... kau x pernah nk hormat aku sebagai perempuan... ko x  nk lindungi aku sbgai perempuan.. kau x penah jage maruah aku... sampai bile kn aku nk tahan hidup mcm ni.... bkn bdk2 lge... aku menjauh bkn bermaksud aku membenci.. tp aku nk kau sedar... biarlah dimata kau, aku ni iras pempuan sundal asal aku kenal siapa diri aku sebenar dan ape tujuan aku... sampai bile kau nk hidup dgn dunia baran dan poyo kau tu??? sampai mati?? mohon sempat bertaubat...

 aku x kn menyesal dgn semua yang dah jd kat aku sbb pilihan ni aku sediri yg buat bkn atas desakan atau pengaruh org lain... dan aku mohon ko pon mcm tu.... sbb kau yg pilih aku.... aku pon x tahu knpe kau pilih aku sebab setiap ape yg aku buat penuh rase curiga dan syak... dan aku biasa nya adalah mangsa makian kau... yee aku berterima kasih sbb perangai kau ni telah banyak menyedarkan aku... moga aku terus tabah celik mata esok pagi.... itu pon kalo panjang umur...

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.