Wednesday, September 18, 2013

this our usaha.....

konvokesyen POLIMAS 27....
serius aku terharu, bangga, sedihhh semua perasaan bercampur baur....... :')

ini hadiah untuk ibu and ayah... :)


kawan dari Sem 1 till Sem 6... syg korang wehhh.. :*



my teddy bear.. yg sentiasa ade disisi yg byk membantu mase kat kedah.. love u sygg... thanks a lot...


sofia nt dah besar harap boleh dapat lebih dari along.... 


bunga cinta... walaupon dah kne gigit ngn sofia.. :(


with arina....


harap dengan ape yg aku dpt hari boleh bg contoh untuk adik2.. aku harap dan aku berdoa adik2 aku boleh dpt lebih dari ni...... lebbihh dari akuu.. aku nk dorg pon berjaya... sbb nt aku nk dtg time dorg konvo and nk bg bunga... bia dorg rase dorg sgt dihargai.... :)


No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.