Wednesday, September 18, 2013

berfikir jap

sampai mase aku kne ubah hidup aku.. aku kne pkir kn lebih untuk mase depan.. knape aku nk gadaikan aku punyer mase dpn dgn org2 yg x pernah nk support aku.... sebenarnya semua ni mg salah aku.. x dpt da nk tuduh menuduh tunding jari dekat org lain.. aku yg decide hidup aku jd mcm ni jd aku kne telan semua.... aku hilang akal bile diberi pilihan sama ada org yg disayang atau hati... dah banyak kali ibu bg nasihat tp aku takut untuk buat perubahan dalam diri aku lage.... knape susah sgt aku nk ubah hati aku ni.. kdg2 aku doa supaya aku ni hilang ingatan terus.. aku dah penat da nk igt kisah lamer... aku dah malas da nk amik tahu pasal semua ni... nk ditinggalkan serius aku takut...... aku takut aku x mampu nk lalui hari2 yg akn dtg.... aku takut aku jatuh tersungkur pastu aku x boleh bangon.. ohh.. plezzz.. dtg la semangat2 yg berkobar2 aku yg dulu...... semua hilang.... penat nk cariiii

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.