Wednesday, September 25, 2013

merindu setengah mati... :(

serius aku tengah teringat dan rindu dekat korang... feeling sedihhhh... :'(























banyak agi gmbar2 korg aku dok ushaa.. tp semakin banyak aku tgok semakin banyak air mata aku kuar.... dah2... stop tgok, sambung buat keje... aku doakan korang berjaya dalam hidup dan dapat jalani hidup korang dengan sempurna... trima kasih kerana telah menjengah dalam kehidupan aku walaupon sekejap.... korang kawan yang giler2 dan best penah aku kenal.. trima kasih jgk sbb bg aku kenangan ynag paling manis... aku x kan lupakan jasa2 korg yang banyak bg aku hilai tawa yang x hingat.... salam sayang dan rindu dari cuwa... :')

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.