Sunday, June 3, 2012

reunion kecil kt pd

plan punyer plan akhirnya pD jgk yg terpilih untuk destinasi bercuti kali ni.. nk x nk kne g jgk... sbb bdk2 dah deal... dalam hati "ape de hal lah pd" ek elehhh pd je??" alamak x de tmpat lain ke?""... bile aku buat bunyi2 cm tu kat dorg pasti dorg panas pnyer ngn aku kn.. so aku diam dan ok set.... 
pepagi lge aku da semangat bangon awal kemas2 paking itu ini then siap kol 10... aku terus kol timah ngn cikin... jawapan yg menghampa kn ak dari timah.. dye still kat keel g.. ktm delay kul 2.. ok fine aku terus kol cikin.. alik2 dorg kat pasoh g.. mandi pon tidak... oohh shit..!! aku da siap dol!! nk call jenal soh jemput aku segan sbb aku selama ni menyombong ngn dorg.. bajet.. xkn tbe2 nk soh dye jemput an even uma aku sekangkang kere je ngn uma dye... ok la.. aku masok bilik balik tukar baju sambong tdo.. hehehehehee.. untung laa amir.!! aku kuat tdo...
dlm kul 12 baru masing2 terhegeh rojer aku.. aku pon wat2 merajuk la kn x nk pegi ckp x bawak baju la ape laa... menggelabah jgk la cikin kn aku ckp aku x bawak pape2... sampai terminal aku shoping sorg2 cari ubat ketiak ngn kasut sbb aku luper nk bawak... x kn nk sharing deoderen ngn dorg kn.. eeuuu!! then, meet dorg kat stesen minyak petronas... cikin yg jemput... so, after hugging2 kissing2 muaahh2 kitorg continue our journey dgn perasaan atau semangat bercuti... cm bese lam kete mg riuh hiruk pikok cm pasar jual ikan pagi kat selayang tuhh... 
aku pandang muke sorg2...aina still cm dulu pemalu dan pendek...
cikin talib still gak cm dulu mantap dan keibu ibuan..
cikin hasim jgn ckp la... dye mg payah nk hilang kn sindrom bluurr dye tu.. still cm dulu gak.. (sakit hati mak!!!)
timah.. nothing still 'membela' sbb tu dye kepeng sampai skang.. xde yg pelik sbb aku mg rajin kontek ngn dye...
so pihak pempuan mg xde yg berubah... oowwhh no.. xde bende yg berubah... semangat mem'bahan terus hilang...... 
kumpul kat rnr mambau... dengar cter yg pegi 4 buah kete.. alik2 depan aku ade 3... rupernyer kete akram tayar meletop kat semban... arr musibah pulak... tgguu dlm bape minit sambil tu masing2 solat zohor... alhamdulillah la kn... aku tgok ramai gak dak boy yg pegi.. ok aku tgok dorg pon x de yg berubah muke.. cm dulu je cme kali ni matched sikit... tbe2 ade hakim..!!! owwhh budak jambu yg kerek ni.. xsangke aku dye ikot... aku mg dari sekolah meluat ngn dye.. sbb dye bajet dye paling hensem kat dunia ni... then perasaan aku x sabar nk drop dye... jahat kn aku..?? still x brubah gak dari zaman skolah... so, bile akram dah sampai, let continue our journey...
mula la... buat lumbe2 haram kat highway tu.. aku da siap2 pesan kat cikin jgn follow dorg... maut menunggu kalo ko pon nk lumbe... igt sikit aku x kawin lage.. ok fine kitorg pon tertinggal berpuluh kilo dari dorg.. xpe.. pd je pon kn... x kn sesat sbb ckin ashim blaja kat situ,.. so dye adalah tourism guide kitorg.... 
jeng2.... dah sampai... apartment PD PERDANA.. depan hospital pd......

seram owhh mule2.. aku wat2 kental...
ok.. after check in aku cm bese baring keletihan even bukan aku yg drive.. dak2 ni ajak g shopping sekitar pd tp aku mlas.. xde mood sbb gaduh ngn bebear.. so tinggal lah aku ngn adira (makwe jenal)... aku tdooo!~


pkol 5.30 aku da dga riuh kat ruang tamu... ni da sah dak2 ni da balik kan.. ape2 pon aku terus serbu makanan.. so siap2 tok g sukanneka kol 6... x terbayang rasenyer sukanneka ptg tu.. hahahaha.. cm haree..... pastu masing2 amik tugas tok mlm ni.... cikin ngn timah nk tunjuk bakat masak.... alik2 garam tertumpahhh kat kuah bbq... giler masin..!!! aku agak2 kalo org ade darah tinggi da boleh meninggal di tempat kejadian.... giler... nk wat cm ne.. terpakse tambah air n sos... itu membuat kan kuah x berapa nk jadi.... sbb da di 'renovate'.....


so sukanneka ptg ni untuk kanak2 riang... main2 tepung main ikat2 kaki.... yg paling x puas nyer team aku kalah... 1st sbb main tipu 2nd sbb asai main2... 3rd sbb team aku menang sbb aku ngn cikin lari laju... pehh nk jgk mention ... hehehee

dak2 pmpuan yg pegi...






ok ni geng aku.. geng yg paling gempak + jshuihdwncjuguhjbvnruehncf.........

after beronok-ronok... we our gegurl lepak pantai konon nyer nk tgok sunset.. padahal matahari da nk tenggelam.... aku beli baju untuk bebear mok ngn aku.. same tp x serupe....


pantai teluk kemang.....

ok dahh... 
aku nk siap2 untuk BBQ tonight..........








No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.