Sunday, June 3, 2012

bbq nite...... still pd lge.....~

mlm ni xde pape sgt sbb aku malas nk taip...  juz nk cter pasal mkanan.... kitorg mkn untuk mlm ni sumer berasaskn kuah bbq tu.. so ade ayam, daging burger, ade hotdok, ade kerang bakar ade otak2 bebal n ade nasi... cm bese yg bakar kn sumer ni top leader arip akram jenal safwan... safwan tetibe je dye sampai tah dari mane.... aku ingat kn dye x join... tp muncul pulak.. maybe dye hal.. ermm,,, mlm ni so n so la... xde aktiviti juz duduk borak2 mende2 merepek, kisah2 hidup, main2 gitar n yang paling x boleh tinggal slot bahan-membahan.... tp tu la sedar x sedar pkol 11 lebih jgk la baru masok bilik.. tu pon ujan lebat secara tibe2..... hahahaha.. serupe cm kapal karam.. sumer menggelabah angkat barang2 bbq..... kelam kabut... aku dari jauh tgok... gelak jeee...... dlm hati "da berubah pon masing2.. nampak lebih bertanggungjawab"..........
so disebabkan xde bende nk cter pasal mlm ni, tgokk gambar je..

aku tukang buat air.. walaupon tawar tetap menjadi pilihan ramai......

arip semstinyer yg depan bab2 bakar ni.. aku tolong posing jee... :0

dorg diantara yg join....

aku kurang makan ayam sbb aku banyak telan hotdok... sian acap sbb x merasa... aku gelak je dalam  hati sbb aku yg byk bedal hotdok tu.... hahahaa


aku suke tgok gmbar ni.. bile aku tengok aku mesti senyum or nk gelak sorg2.. sbb aina comel.. jarang2 dye nk posing secomel itu... heheheehe sory na aku terdrop ko..


.......................................
itu je kot.. yg lain banyak gmbar yg "fake" bosan.. malas nk letak....
ok bye....

'notataip': aku tdo ngn cikin mlm ni... sbb rindu nk tdo kan dye.. aku da chop nk tdo atas katil quen saizz tuuhhhh....... da siap2 chop....








No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.