Sunday, June 3, 2012

last day...

pagi ni masing2 bangon lambat sbb mlm td berjimba x ingat dunia.... dengan gangguan henpon sape tah mlm td bunyi menyebabkn tido terganggu.... arrrhhhh.. menyampah aku... cikin talib da org yg paling excited bangon untuk kemas n buat brekfez untuk anak2 dye...da ramai2 pulak kat dapur tu tunjuk bakat.. aku malas je nk join sbb ramai sgt2... so aku amik tugas goreng telur... haa yg ini kalo aku buat sorg pon x pe.... aku x suke ramai2 kat dapur... 2 org cukop.. dapur sempit... so, disebabkan aku melangok x tao nk buat ape aku pon masok bilik qada' tdo yg terganggu... heuwhueww!!~
then bile da settle sumer keje2 memasak sume pon siap untuk g mkn kat tempat semalam....






ok... sebelum balik ke tempat asal masing2 lepak dulu kat pantai.. ni mesti lah idea aku kn... sbb aku rase cm x sempurna percutian kalo x lepak pantai.... biapon tengok2 je... thanks sbb dorg memahami aku........


'notataip': thanks sbb korg make my weekend happy penuh dengan gelak2 x sangke sbb sudi nk join n aku pon x sangke yg aku terjoin reunion kecik ni.. pae2 pon sumer da besar kn da pandai jge diri da matang.. x mcm dulu.. still ade hingus2 kering..... hehehe n one more, if ade aktiviti or pape program sudi2 larhhh join ok....
neway keep in touch n korg my best best frend even dulu kite slalu gaduh.... :)

*saje nk besar kn gmbar da last2 ni...

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.