Sunday, March 4, 2012

solve the probbrem!!

errmmm boleh x kalo nk lari dari masalah??!
mg x la kn jawapan yg pling tepat untuk stupid question tu kn.... hahaha.. sejujurnya kalo boleh satu hari nt menjelang nyer sem 5 aku nk p terus jmpe PA aku then tnye dye

aku:  'puan.. boleh x kalo saya nk wat pjj?.. saya x mao da nk dok kedah ni?'

dan mesti dye akn wat2 muke toya cm xde pape.. sbb lecture aku ni cm xde perassan sikit.,..
dye: nape hang nk begrenti pulak??

dan aku jawab.....
saya da xmao dok sini sbb bnyak masalah la dok kat sini... pening pala aiiihhh... x tahan cheq nk dok ngadap suma2 masalah dok mengimpit pala cheq ni..(annoying gler aku nyer bahase kedah) "lantak"....

then,
lec: ???!!!

agak2 kalo ni la yg terkeluar kat kedah time daftar nt maun x nyer aku kne hantam ngn ibu n ayah aku.. tu baru parent blom lge kazens2 aunties2 aku yg over caring tu.. kang ape plk dorg ckp kn... heyy tahhh laaa... letih laa. aku rase cm nk benti blaja dok cari kje jd kuli batak, pembantu rumah x pon baby sitter... kang aku plk yg bising x bersyukur kang.. aku ni cepat letih..,. sedangkan kje sebulan pon aku rase cm hisshhh penat gler.. ni kn nk kje seumur hidop cm tu.. pape pon aku pas ni mesti aku akan dapat masalah pnyer.. lge2 da kje kn... bak kate org time blaja ni la yg pling best nt da kje susah.. lage banyak dugaan.. kalo cm ni la nmpak gaye nyer baik aku g dok jauh2 kt planet mane2... senang.. x jumpe org.... org pon xde kn... kang kalo da dok sane plak kang masalh lge.. masalah sunyi plak yg datang menujal-nujal pale otak aku ni... haaiisshh pening laa...

so, aku mg xley nk lari mane2 melainkan aku mati.... terpakse mengadap sampai pengsan..!!
benciiii!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.