Monday, March 19, 2012

berat hati=hati x senang, berat kepala=pening, berat badan=???? gemok

ok 53.7 kg berat badan aku mase aku timbang semalam dekat family store timbang yang bayar 20sen tu...!! tbe2 angah zemah @ mak jemah ajak beting sal berat badan then aku pon bajet-bajet la kn sbb slalu nyer mg aku la yg pling berpuas hati ngn berat aku kn kn kn... mule2,, cecehhh belagak! maklom la berat aku ni jarang turun apetah lagi naik cm ni...  x penah abad aku nyer berat mencecah 50 alik2 da 53 lebih kg.. ini mimpi ngeri ni... patot la aku cepat je jd letih... kau giler ape!! tu la ramai org bile ckp sal gemok sume akn jadi , 
gemokk??!! 
ha gemok!! 
wow gemmokkk!!! 
arrrgggghhhh gemokkk......... xsukkeeeeee... jklmn%^&**(*&%$#$@

aku plak: eh pahal timbang ni rosak ape?? penat2 aku bayar.. faktor ape plak ni???( nak jgk salah kn penimbang tu).. isshhhh gilerrr

ayat untuk nk sedapkn hati.. 'aisshh bese la... hati senang maa.... tu yg berat naik tu... hahaha..' demn... hotak kau hati senang.. x mungkin la kn aku hati senang..manjang serabut je hari2.... 
bile dipkir balik yess mg patot badan aku gemok.... ye la, dok opis x buat ape.. opis ni pulak banyak makanan... lunch x penah miss, balik uma aku terus mandi then makan... mlm sikit miggu ni je da 3 mlm berturut2 aku mkn burger abg gemok "ijan's burger" taman sri pulai kadang2 kat abg gemok yg kat megawei tu... manjang mentedarah fast food je la... pas tu pas mkn burger terus tidur.. bangun breakfast semestinyer sbb mak aku masak kdg2 nasi lemak, mee GEMOK, mee KURUS.. Sumer aku bedal.. febret mee goreng gemok pulak...mne x gemok kau jah!!! 

mungkin gmbar ini adalah faktor meminjam baju org yg gemok (nata)... hehe.. sory nata tp ko mg berisi sikit kn.. (ayat jage hati) so, aku x kesah sgt sbb x timbang lge.. tp bile da timbang, rase nk pengsan doe... bkn salah camera murah @ baju nata....

lage satu,,,,
baju ni da x muat kat aku.... padahal raye tahun lepas pnyer.. disebabkn terlalu yakin.. aku pakai jgk sampai koyak dibahagian yg x sepatutnyer.. so, membazir... kt sini da terbukti aku da gemok...
selamat tinggal baju..... :(


so, misi seterusnya adelah kje part-time supaye dapat menguruskanbadan sekalis gus menggemok kan duit poket yg kurus... hehehe

'notataip'= pizza hut...!! here i come... smoga misi sukses.....


No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.