Tuesday, March 13, 2012

keje gelak x letih ke...

hehehe.. lepak yg mengembalikan aku nyer prangai dulu.. gelak kuat2 sampai kuar airmate.. da lmer rase nyer x gelak mggila cm ni.... kje nyer asyik sedih ngn tension je... dengan berbaki duit yg x berape ade, aku bajetkn jgk tu mencari 'ketawe' aku yg da lmer hilang tu... berkaraoke bagai nak giler.. lenjan mic tu sampai tekak kering dan secara tidak langsung ade sound like katak minx penampar... mg puas hati la kn walaupon sejam tp puas.. jalan2 keel ngn family dorg... jmpe plak dgn budak kecik yg kisah dye agak malang.. so, cerita budak kecik tu pon telah menyedarkan aku untuk bersyukur atas nikmat kurniaanNya.. masih mempunyai keluarga... pas tu timbul plak azam suatu hari nt aku x kn sia2 kn hidop anak2 aku.. terlalu sedih bila tgok hidop budak kecik tu terumbang ambing... rase nk nangis tp u know me.. bajet kental rilek... dalam hati hanya tuhan saja yg tahu... semoga budak tu ade org yg bertanggungjawab untuk jage n teruska hdup dorg... sidih owwhhhh... btol2 x sangke aku.. hmm, k2 stop tacing cuwa... ni cter sal family nata blik... 

ni dkat KL sentral lapar tahap cipan..... 

mamy: seorg yg sempoi, bajet2 speaking gitu, slalu bagi kata2 semangat pasal seorg lelaki yg annoying, suke buat lawak yg menyakitkn mulut untuk tergelak, baik, penyayang yg giler2...

daday: hensem, (maybe nata cantik sbb ikot muke bapak dye kot), suke buat lawak tapi x gelak, gaya ckap mg sebijik cm org sabah.. ala gitu kau saba bahh.... 

eddy, saini, oyen n amad : adik2 yg comel2, malu2 konon nyer, hormat org tua, eddy ade sikit kelakar.... yg lain x... mbe sbb x biase ngn aku kot.... hehehehe


so, thanks t0 family nata sbb da anta aku sampai semban.. rase cm menyusahkan pulak kn.. tp nk wat cm ne. bgon2 je dari tdo da sampai semban.. x ley nk ckp pa laa...

'notataip'= pas ni aku nk lepak saner lage...



No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.