Wednesday, May 22, 2013

Cinta x semestinya memiliki…


Yeess… mg cinta tu x semestinya memiliki.. tp tahu x sakit kalo kite dahh pulun cinta mati kat org tu tp dye bukan milik kite.. sakit.. tahu x sakit.. pedih.. xtahu nk gambarkan mcm mane sakit nya hati aku ni bile dilayan org yg mcm kau.. ehh.. tolong la hargai sikit aku ni… x boleh nk salah kan sape2.. ni semua salah aku sendiri.. sape suruh aku jatuh cinta.. ha skang padan la dgn muka aku ni.. penat lelah semua aku terpaksa la menangung sorg2.. x mampu nk luahkan dekat sape2.. hati ni berat sakit… nk menjerit tp x terkeluar.. tersekat kat kerongkong ni… mcm mane aku nk kumpol kekuatan kalo aku sememang nyer sedia tahu yg aku ni x kuat.. tolong laa.. andai di beri pilihan untuk hilang ingatan semestinya aku akn pilih untuk hilang ingatan semua tentang kau… TENTANG KAU!! Aku da x sanggop da nk tahan perasaan ni… kalo x syg tolong jgn beri harapan… harapan yg serba puki… cukop laaa… cukop buat aku mcm ni… aku x kuat.. serius aku x kuat…
Kalo boleh aku nk pergi jauh.. pergi jauh dari sini.. dari kau… aku x sanggop lage nk igt kisah yg dah bertahun kita bina.. itu semua dusta.. hakikat nyer aku sakit… sakit nk tahan penderitaan ni sorg2… kesilapan yg besar dlm hidop aku adalah memilih jln ni…jln untuk dicintai dan mencintai… cinta x kesampaian itu yee mg perit.. kdg2 sakit tekak aku nk tahan suara tangis dari kluar dr mulut ni… aku x mampu nk luah kn.. x mampu nk luahkan kat sape2.. aku x nk tunjuk yg aku lemah walupon pada hakikat nyer aku seorg yg looser…!~

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.