Wednesday, May 22, 2013

selesai penantian selama 3 tahun

setelah bertungkus lumus penat lelah x tido malam menyiapkan segala assgnment, tunggang terbalik menghapal nota akhirnya dgn kesabaran aku dan sokongan dari keluarga aku aku tamat jgk belajar 3 tahun dip. town n regional planning.. serius aku terasa puas dgn apa yg aku dah blaja dan timba ilmu selam ni.. terkenang balik saat2 getir final projek, projek rkk sem 5 yg sgt2 menguji segala nya dlm diri aku... rindu kn pensyarah mcm puan zila, en rozaimi, pn izza, puan linda, en hamid n etc.. x dpt aku nk list bertapa ramai nya lecture yg aku da trima ilmu dari dorg... sedih bila nk tinggal kn jitra.. tp apa boleh buat... setiap pertemuan mesti ada perpisahan... lumrah hidup... x lupa jgk aku kat mber2 yg byk tolong aku susah senang pahit manis same2 susah, same2 turun site, same2 kne marah dgn lecture.. semua kenangan tu mg x boleh nk repeat n nk dpt or beli kat mane2 pon... aku syg korg sgt2.... tp serius aku seorg yg x reti nk menggambarkan kasih syg aku dkt sape2 pon... aku harap dgn ape yg dah kite share sepanjang kita kenal korg x kn lupa aku... 

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.