Monday, April 8, 2013

tibe2 sedih nk abis dip.

hari ni hari last diskusi kelas with pn zilaa.... sembang pasal format thesis pumpang2 dan agak boring nasib2 aku x tido je.. then kata2 akhir dari puan zila buat aku rase mcm nk menangis.. dan yang pasti aku as a budak bajet2 rock akan cuba jadi cool gelak2.. tp apekan daya.. aku pon manusia yang ade perasaan.. 

sedih! 1 ungkapan yang boleh aku gmbarkan perasaan aku mase tu... all of my class mber sumer p salam2 puan zila peluk cium bagai.. (gegulz je) dan sepanjang sesi tu berlangsung dalam fikiran aku cume terbayangkan memory2 sem dua untill sem lima sepanjang aku menimba ilmu dgn dye.. jujur dye seorg lecture yg hardcore.. susah nk paham ape yg dye nk.. n sometime aku rase mcm dye ni nk pedajal aku pon ade jgk.. mcm2 dah aku cuba buat.. tp masih x dapat puas kan hati dye sampai satu mase aku jmpe dye aku ckp direct sebenarnyer dye nk ape... mase present aku mg x dapat tahan air mate aku dpan dye dan yg paling x tahan dye boleh mcm x nmpak yg aku tengah bebaldi2 air mata aku kuar terus menerus pertikai kan kerja yang aku buat sampai aku rase 'down'... naseb ade insan2 yang masih memberi aku semangat untuk teruskan jgk.. after present dlm otak aku cume ade satu.. failed! tp alhamdulillah aku lulus.. tq puan..

berbalik dari cerita td.. sampai turn aku salam dye aku senyum tp aku x dpt kluar kn satu patah haram pon untuk dye.. aku tergamam bile dye tarik aku dan peluk ckp yang aku ni terbaik.. dye minx maaf sbb buat aku menangis selama ni... dalam mase yg same aku ngn dye menangis... sumpah sedih..aku rase berdosa pulak sbb aku slalu je membebel pasal dye...  dye bagi aku kate2 semngat.. dye suruh aku kuat sbb kat luar nt dugaan aku as a planner lge teruk! aku kne buat yg terbaik untuk mase depan aku.... 

 aku xkn lupe ape yang dye pesan dan aku akn cuba yang terbaik untuk diri aku.. aku nk dye bangga ade student mcm aku.... 

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.