Saturday, April 6, 2013

hati jgn rapuh

guling2, baring2, pejam mata da dekat 4 jam aku mcm ni.. tp masih belom tido... dugaan apekah kali ni yang aku kne hadap? hati dah semakin rapuh.. dah x kuat mcm dulu walaupon pada pandangan kasar nyer aku masih seperti dulu gelak tawa x pernah cuba memaling... cuma hati selalu rasa ingin cepat.. yee supaya cepat pergi jauh dari tempat ini yang banyak menyimpan sejuta kenangan aku dengan segala jenis manusia.. gelak tawa suka duku kat sini bia aku simpan saja.. after end of this aku nk bawak diri dan ukir balik kenangan yang belom tahu ape cerita.. 
jadi aku mohon tolong kuat wahai hati.. lage bape minggu je nk habis blaja.. ini semua dugaan.. ko jgn rebah.. kalo ko x kuat semua ahli anggota badan aku x kuat.. terutama skali mata.. bila ko x kuat mate ni akan menangis... penat! penat dengan semua ni.. jadi aku mohon kau tetap dan teruskan bersabar...

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.