Tuesday, December 20, 2011

rase cm tunggul je kt sini....

pilu nyer hati ni bile terasa sunyi.. ..rase cm tunggul sgt2 kat opis ni.. da la dear wat cm ni kat aku.. asl la jadi cm ni ea?? rase cm nk gantung diri je... huiishhh....  


kt OPIS......
ape motif aku dok kat sini ea kalo kje pon xde... bg la aku kje..... plezz.. paling tidak pon kje lipat pelan ke potostat ke ape ke.. ni tak.... mg kje aku ni mgadap laptop bukak Youtube je la manjang n blogwalking.. adoi,, letih yang teramat dgn buang mase.. ditambah pula dgn opis yg sunyi sepi angin bertiup sepoi2 bahasa.... (mgantok tp xkn nk tdo plak kn) hmm, td pon dtg kje awal then opis x bukak lagi.. tecongok la aku dlm kete tggu opis bukak... alik2 opis tu mg dak bukak kul 8.30 td... choi betol la akak ni.. gurau pon agk2 laa kn... wat letih aku je.. (adoi.. malang-malang...) suke hati nk bukak kol bape nk dtg kol bpe nk mkn kul bpe n nak wat ape... \ mg opis ni STAFF yang punyer ke ape?? was wondering la... neway, hopefully yg aku di bagi, di beri, dikirim, dgn kerja yg berfaedah lagi bermanfaat... 

with my bear2 dear.......
adoi.. ape nk jd la kn dgn kau ni.... nape makin lamer mkin jauh je.. padahal kat nilai je kn.. still dlm negeri yg same.. tp nape everyday u make me tacing2.. perlu ke sumer ni jd... puas hati ke dgn ape yg da jd?? happy?? seronok?? bahagia?? untung??~ tolong la mngerti wahai amir.. ke aku ni yg mngade terlebih... tp aku yakin n aku nekad mlm ni jgk aku nk settle ngn ko.. walau ape pon terjadi..... muktamad.... cmpk je henpon u tu dkt mne2 sungai, empangan, xpon yg pling dekat tong sampah majlis perbandaran nilai tu... kan senang.. 
i kill you!!

motif: kebosanan yg tahap melampaun sakit hati yg membuak2!!!!!! 

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.