Wednesday, February 13, 2013

jenis orang mcm ni...


Aku cukup meluat dgn sejenis org ni yang bukan main dok menyumpah2 alih2 biler dah xde geng datang melutut minx maaf... dulu waktu zaman kegemilangan kau, kau hina org, kau caci org like everything that u do its perfect.. sgt perfect.. mase tu aku kecik lge.. mg la aku x mampu nk bersuara.. aku simpan je.. aku diam je.. aku merungut sorg2 je bile melihat prangai korang yang x padan dgn 'rumah kate pergi kubur kate mari'.. pham kn??! sbb mase tu aku kecik lge.. tp ko jgn x tahu aku ade mate dan aku ade akal dan boleh berpkir mane yang baik dan mane yg buruk.. korang patot bersyukur sbb yg korg gaduh ni, hina ni, caci tu bkn aku.. org tu sgt penyabar biler di pijak2 oleh korang2... yang hanya mampu menangis di bilik memikirkan nasib diri tanpa pengetahuan sesiape pon.. mg taim tu korang bertepuk tangan, menang, puas dgn ape yg korg dah buat.. and see now, ape yg jd kat korg.. hidup porak peranda.. xde keluarga.. lepas sorg, sorang keluarga kau pergi tinggal kan kau... hidop ko sepi.. lepas tu dtg buat muke x malu minx maaf janji mcm2 ungkit balik kebaikan korg... huh.. kesian.. tp tu la.. nasib menyebelahi kau kali ni.. kau mnx maaf dgn seorg yg pemaaf... dan kali ni aku mohon kau nmpak kan.. tuhan bayar cash dgn setiap ape yg kau dahh buat... dan aku harap cukup la aku nmpak sikap ni dkt area2 sini je.. jgn pulak aku jmpe dgn org yg mcm ni lepas ni.. ambil iktibar dgn setiap ape yg  dah jd.........

Notataip : doa orang yang teraniaya itu dimakbulkan oleh Allah noktah




No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.