Wednesday, August 15, 2012

hey kawan

hey kawan..
kalo ko happy aku lge happy.... kisah silam kite mematang kn aku untuk jd seorang yg pemaaf... aku bukan seorg pendendam atau pon seorg yang tidak mempunyai hati dan perasaan... aku juga manusia biasa seperti manusia-manusia lain.. setiap ape yg berlaku pasti ada hikmah nyer... maafkn aku kerana aku terlalu mengikut perasaan dalam menilai seseorg... kita sama-sama melakukan kesilapan yang tidak sepatut nya dan menyebabkan hubungan persahabatan kite seperti ini.... aku bahagia kalo kau turut bahagia.. buangkan sikap kite yg lalu... kalo ini yang kau mahukan aku akan cuba yang terbaik dalam membaiki hubungan kite kawan... :) aku akan lupekan perkara buruk yang pernah jd antara kite.... minx maaf segala kesilapan aku yg lalu.... 




No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.