Tuesday, April 3, 2012

secara jujurnyer aku x suke...

secara jujurnya,
aku x suke org yang gemar menganjing walaupon pada hakikat nyer sometime aku suke mganjing org...

secara jujurnya, 
aku x suke org yg curang sbb aku x penah terpkir untuk curang...

secara jujurnya, 
aku x suke org yg suke jaga tepi kain, seluar, tudung, baju n etc aku even aku suke soh org angkt kain2 baju yg aku da basoh kat ampaian...

secara jujurnya,
aku x suke tgok org kedekut tp suke minx barang org sebab aku x suke pinjam barang org.. (aku x usik barang kau, ko x pyah nk usik barang aku)

secara jujurnya, 
aku x suke bile aku tdo org tbe2 tutop kipas walaupon mase tu tngah sejuk... selimut kn xpe...

secara jujurnya,
aku x suke org yg suke pandang atas bawah atas bawah pastu bajet hot tp sebenarnyer ko x hot.... 

secara jujurnya,
aku menyampah dengan org yg bile aku senyum pastu dye x senyum balik.. tobat pastu aku jeling org tu...... lantak!!

secara jujurnya,
aku pantang bile aku nk tidur tbe2 katil aku da ade org baring tidur dgn nyenyak.... (rase cm nk sepak je)

secara jujurnya,
aku x suke bile aku tengah tdo lena tbe2 aku terkejut ade org gelak mengilai cm ponti sbb tga call pastu menyebabkan aku x boleh tidur balik... mg pastu kne sound la kn.....

secara jujurnya,
aku x suke tggu org yg lmbat walaupon pada hakikat nya aku selalu jd org yg paling bangon lmbat.....

secara jujurnya,
aku rase nk sepak je org yg suke suruh2(mengarah) @ memaksa aku... aku akan buat bile aku nk buat.. kalo kne suruh jawapan nyer mg aku x kn buat...

secara jujurnya,
aku x suke org yg suke berdalih... x nk ckp la x nk.. kan senang....

secara jujurnya,
aku x suke org yang aku x suka....

secara jujurnya,
aku mg seorg yg jujur........

motif: nak bgtao sal kejujuran aku...







No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.