Wednesday, April 4, 2012

berubah ke arah yg lebih baik..

hey kawan... aku syukur sgt sbb ko da mula nk brubah.... walaupon aku knal ko xlamer tp dari segi ape yg ko cter aku tao hati kau banyak terluka ngn org sekeliling kau... aku nk mnx maaf sbb aku kasar dgn kau... ayat aku ngn ko mg x boleh belah... tp ko kne igt aku suke bile ko da mule sedar untuk berubah.. tp knape ko nk sorok dari aku... nape kau ckp ko malu ngn aku?? hey x kisah la kau cm mane pon... aku tetap akn tolong kau untuk berubah... xpyah nk malu ok... aku pon x sempurna jgk... so, kite same2 ubah mane yg x betul tu... aku tao ko boleh pnyer... sikit2 la dulu k.... mane yg ko rase ko mampu ko buat... aku akn tetap sokong ko dari belakang tepi n depan... yg penting niat ko tu betol2 iklas tok berubah dan bersungguh2...... aku doakan semoga kau sukses... 

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.