Monday, February 13, 2012

letih dgn ape yg da jadi..

ape yg da jadi mg2 sgt aku x sangke dan x sanggop da nak teruskan... sape lah aku kn untuk menentang.. tp aku juga punyai perasaan... aku perempuan.. patot ke layak ke aku terima engkau setelah mcm2 yang ko da buat dgn aku.. ye, aku da banyak kali mencuba untuk bersabar dan terus bersabar... tp ini jgk yang aku dapat... tegar kn ko wat cm ni kat aku.. perlu ke ko sakit kan hati aku ni... ye aku tao aku banyak wat silap ngn ko.... tp x bermakna dgn silap aku tu ko nk hentam aku cukop2... plez stop doing this.... aku dah letih.................... kdg2 aku rase mcm da give up..  pergi la kau cari manusia yang mampu bagi kebahagiaan kat kau.....

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.