Friday, July 15, 2011

jmpe mereka lagi..

assalamualaikum..
1st of all nk habaq mai.. aku skang dah berpijak di bumi jitra selama 2mggu.. nothing yg berubah pon sepanjang 2 bulan cuti.. so, bermula laa life semester 3 ak kat sini.. kali ni kne mula kan azam baru, xmao daa jd cm yg da lepas2.. arrghh, sgt pahit untuk dikenang kan..!! eermm, aku n nata still agi dok kat 525.. uma lamer 2.. even byak sgt halangan n rintangan dpt gak aku lalui untuk dptkan shelter spanjang sem 3 ni.. a new thing about uma ni cuma ahli2 je yg berubah.. dak2 klas yg aku 'sayangi' ( pikok,dibah,mashitah,aini n ain) telah memulakan hidop dorg yg baru dekat uma lain.. i dont know where but dga2 cter area2 blakang zaas.. errmm, no komen.. juz 4 information je.. xmao amik tao pon.. hehehe..

so, ble mereka2 tue da kuar ade la org yg ganti.. aku x knal n xpnah knal dorg before ni.. my new housemate ade 7org.. kinah, kak farah, farah, farahin, farah nadia n fiza.. sumer namer nk farah.. haha.. aku pon x pham.. mg jodoh kot name nk samer.. neway, dorg ni bkn satu kos ngn aku so harap2 aku ngn dorg xde masalah tok sem ni.. hehehe.. ak still lge jd roomate ngn my honey bunny NAATALIYA ATIKA... huhu

natakiwi oh natakiwi...
sory!! 
sbb curi pic awak ni... nk mnx kat awak tp awak tga syok tdo.. so, mlas nk kaco... huhu..
awak comel mcm saya.. eehh,, yeke?? huhu.. x awak lge comel..

errrmm,, ade one a short story yg btol2 x pnah terpkir in my mind about what happened at that day.. arrhh,, malu sgt.. btol2 x sangke yg en amir akan wat cm ni kat aku.. xterkate sama ade bhagia or not.. but mg sgt klaka dgn kejadian 2.. nata n krey pon xnk tolong aku.. so nk xnak terpakse jgk bwak 'SI GENDUT' dpan org ramai secara bergilir2 dgn en amir.. hanya malu yg terlintas dlam hati aku mase 2.. btw, to amir rasyid.. thank you so much... kali ni mg kje gler..

k.. this is 'MY GENDUT'.. hhehee
gendut ni sgt besar pnyer!!!! 2 kali ganda bdan dier dgn aku.. haaa.. nk pelok pon x bolehh.. so gendut la yg kne pelok saya.. hehe..

so, the last perenggan ni nk cter sal ak nyer prasaann plak.. errmm, x sampai 2 mggu mcm2 prasaan yg hadir dlm diri ni.. happy, sedih, terharu n bla bla bla.... aku lebih happy dgn my new life yg sekarang ni.. so my hope, hari esok akan jd lebih seronok dari hari ini.... k.. daaaaa.... sayang semua skali....

'mykata2' : mggu dpan da start projek 1.. aarrrhh,, pasti akan buzy, buzy n buzy = tired!!!!



No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.