Saturday, July 23, 2011

i'm so depressed when think about ..... sumer 2 mainan tdo??!

assalamualaikum......
ari ni sgt2 boring... dont know what can i do for mengisi mase sengang ni.. tension meyh... then, when xtao nk wat pe ni so sudenly fikiran aku diterjah oleh nightmare mlm td... sgt2 xley trima.. takut sgt kalau bende 2 btol2 terjadi.. nightmare 2 was started dgn kejadian org yg aku syg had an axcident..!! arrghh,, teruk!! then, meninggal dunia.. weyy,, sgt takut kehilangan org yg tersyg ni.. mimpi ni very disturbing my life.. sbb org yg aku syg 2 adalah parents aku sendiri... so, jiwa aku jd x tenang ble dpt nightmare ni... xtao nk story kat sape... sbb aku sure ble aku story kat org lain mesti respon nyer adalah itu hanyalah mainan tido.. yaa, mg ade btol nyer mimpi 2 satu mainan tdo.. tp kalo da dpt mnde ni sape x cuak kan... nape ak dpt mimpi mcm ni???! nape mende ni jd kat aku??! mybe sbb aku tdo x bsoh kaki or x bacer doa?? tp b4 ni penah gak aku dga org ckp kalo kite mimpi bende cm ni org yg kite syg 2 akan hidop lamer.. so, sdikit sbanyak dpt mententeram kan hati aku ni.. errmm, Ya Allah Ya Tuhanku.. Aku memohon agar kedua-dua orang tua ku panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki.... amin... so moral nya, after this sblom tdo mesti kne bacer doa, spaye jauh dr nightmare yg mengganggu mase tdo..... daaa

'lastword': saya xnk dpt mimpi mcm 2 lage... sgt menganggu fikiran... hope after this bkn dpt mimpi yg cm ni.. saya nk mimpi kawin dgn anak raja,. hehehe... x jd btol2 dpt mimpi pon cukop laa.. hehehee(merepek)

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.