Tuesday, March 26, 2013

birthday nur alesya sofia

 serius kali ni aku adalah manusia yang paling excited walaupon pada pandangan mata kasar aku larhh org paling xde mood kje nk mengamok.. birthday kali ni aku akn buat yg terbest coz yang bongsu ni aku syg sgt... sbb sejak kelahiran dye banyak rezeki yang dilimpahkan oleh Allah SWT.. betul la ape org kate anak tu rezeki dari Allah... so kali ni nk buat2 besar-besaran pon xde masalah sebab rezeki itu ade... :) ade hikmah nyer kenapa adik aku yg bongsu ni agak keciciran... sebelum kehadiran dye aku dan adik bradik aku yang lain hubungan agak x brape semesra ni... hidup masing2.. nak nak pulak memasing duduk hostel dan balik jarang2.. aku pulak duduk jauh tercampak kat hujung malaysia utara ni... actually kehadiran dye buat aku jd cm WHAT?? ape hal.... mungkin sbb dah terlalu lamer x de adik kecik tbe2 dapat... berita ni bagi aku sgt2 buat aku shock.... mak aku dah tua kot.. ehh ermm maksud aku dah berumur la kan... xde la tua mane umur 23.. aku still boleh be a friend gurau2 ngn mak aku.. x nmpak tua aihh... tu la.. tiada yang mustahil kn dalam dunia ni?? dan sejak kehadiran Nur Alesya Sofia kami yg dah besar2 ni jd rapat dan always excited nk balik nk jge dye n nk rebut dapatkan perhatian dye even selalu nya shikin adalah juara tarik perhatian.. *senyum bile tringat gelagat mereka.... :)

 nahhhh.. gmbar sepanjang birthday sofia ........

sepupu sepapat yang turut menjayakan party tu...... :) 

ayah sofia aku ibu..

ini adik beradik aku yg nakal2.... dan tengok tuu.. semua excited... b4 ni nk amik gambar mcm ni... tggu hari raye la gamak nyeer..... *1 tahun not 1 malaysia... :)

background birthday party ni... biar buruk tp ikhlas... *cube nk jd interior designer.. aku ubah semua susun atur perabot kat ruang tamu tu... ibu x boleh nk ckp ape sbb i'm planner.. i know what i do... *pandang ibu kenyit mate, sengih2... ibu : geleng kepala... senyum... (anak ibu kann.... ) :)


antara sepupu sepapat aku yang ade.. kecik2 je.. yang besar x dtg.. ye la buzy.. masing2 dah kje.. ape org ckp,, errm bayak komitmen... ok laa... seriusly kalo korang ade lage best.. (emy, nana, eja, ani n husband, angah zemah n abg rudin...)


bukan main susah lge nk pakai kan dye topi kon birthday tu... semua pakat dok sorak2 supaya dye lupe ade bnde atas kepala dye... haaii sofia sofia... :)


notataip : Cuma agak terkilan di hari yang bahagia tu (ceceehhh…) yang bongsu demam.. so mood berkobar2 hialng serta merta akibat kesian dan risaukan kesihatan dye… (but we still can smile infront of camera J)


suddently, sedang rancak jari jemari aku menaip aku terpandang kuku aku.. asal kaler kuning???!!


No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.