Sunday, October 2, 2011


Da lamer nk tulis entry ni tp x berkesempatan.. so, dgan kesempatan yg ader ak nk habaq… kepantangan la dlm hidop aku ble jd bende damn cm ni.............. Aku sgt2 pantang when manusia yg bapak raja segala selumber n x tao malu bile...:
  1. pkai atau dgn bahasa asal ‘ambik’ barang ak WITHOUT MY PERMISSIOn.... (fmily ak pon x brani usik brang ak)
  2. after that, dgan selamber gadak nyer doesn’t return them n  wat cm harta persendirian…. Sampai musnah!(harta kerajaan pon kne pulangkan taw)
  3. bile da musnah wat x tao like nothing..( eeee.. geramnyer makcik)
  4. menghilangkan barang aku secara sengaja atau tidak sengaja…. Dan tidak ada tanda2 untuk menggantikan…
  5. pinjam brg yg ak paling syg even da terang2 ak x suke org lain pakai…
  6. mengambil barang ak sehingga menyusahkan diri aku!!


Oleh sebab yg demikian, aku rase cm nk:
  1. Bunuh je manusia yg x tao adab ni….
  2. Menyekolah kan balik manusia tu dengan mengambil klas “ADAB MEMINJAM BRG OR MENGGUNAKAN BARANG ORG” selamer setahun….
  3. Brainwash @ kasi cuci otak mereka ni pkai kelorok..

PESANAN BUAT SI X TAO MALU!! Nk pinjam boleehhh sgt2 TAPI………

  1. Nk pkai brg org tolong3x mnx permission tuannyer dulu… bcoz anything happen kat brg ak xde la ak kesal   sgt…. N onemore thing mne tao, ak nk pkai ke bende tu.. kalo ko pnjam ak nk pkai ape???! 
  2. Da tu pandai amik pandai la to return blik jgn wat harta sendiri sbb sometime nk dpt kan bende tu mg susah… ak ni bukan ank org kaye.. 
  3. Kalo rase cm bnde tu ko mg memerlukan ape kate ko bli sendiri.. ko kn ank org kaye!! Xpayah asik nk pinjam je… xmalu ke??

BKN NK KATE AKU X PENAH PINJAM BRG ORG TP AKU MG SGT2 MALU UNTUK PINJAM BRG ORG KALO AKU DA PINJAM TU MAKNE NYER AKU TERDESAK!!!!

myword: sory.. taim dalam keadaan emosional.. so ayat agak pedih!! hehe

No comments:

Post a Comment

komen2 larhh kat sini okeyhh!!~

Note: Only a member of this blog may post a comment.